PASADISOA


Duela hilabete batzuk gertatu zen. Bideo joko batean geunden Urko, Julen, Mikel eta ni. Jolasten ari ginen "Trouble in terrorist town"-era. Joko honetan jokalari bat "terrorista" da eta honek jokalari guztiak hil behar ditu. Besteak, berriz "errugabeak" dira eta "terrorista" hil behar dute. Baina inork ez daki zer den bestea eta horrek jolasa oso dibertigarria egiten du. 

Gertatu zena hurrengoa izan zen. Ni terrorista nintzen eta bat-batean nire aita etorri zen erosketekin. Laguntzera joan nintzen eta lagunei esan nien joango nintzela. Uste nuen hau esanda pentsatuko zutela "errugabea" nintzela, baina Urkok hil ninduen eta estalgabetu zuen "terrorista" nintzela. Heldu nintzenean barreka jarri ginen kar kar kar. Oso ondo pasatu genuen.


Xabier 4.A

Iruzkinak

Argitaratu iruzkina

Mezu ezagunak